Reklamácie a vrátenie tovaru
1. Chcem REKLAMOVAŤ zakúpený produkt
- Vyplňte náš reklamačný formulár, ktorý nájdete na tomto odkaze: https://ecophone.reklamacie.sk
- Vo formulári prosím uveďte všetky vady a informácie o telefóne. (aj heslo k uzámku obrazovky, ak ho tam ponechávate)
- Po odoslaní formuláru si tento reklamačný list prosím vytlačte a priložte k reklamovanému produktu.
- Do balíka je nutné príložiť aj faktúru.
- Tovar pripravte a bezpečne zabaľte tak, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy.
- O prijatí reklamácie a o ďalšom priebehu Vás budeme informovať e-mailom/SMS.
Reklamovaný tovar nám môžte doručiť dvoma spôsobmi:
- NOVÁ ADRESA Kuriérom alebo poštou: ecoPhone, Štúrova 1416/33, 949 01 NITRA
- NOVÁ ADRESA Osobne: ecoPhone, Štúrova 1416 33, 949 01 NITRA (Pred plánovaným príchodom nás prosím kontaktujte na tel. čísle +421 31/2022022)
2. Chcem VRÁTIŤ zakúpený produkt
- Do 14 dní od zakúpenia tovaru máte nárok na vrátenie produktu bez udania dôvodu.
- Vytlačte si formulár, ktorý nájdete tu: Odstúpenie od zmluvy
- Vyplnený formulár s Vašimi údajmi (nezabudnite na IBAN, kam Vám máme poslať peniaze) priložte do balíka k tovaru.
- Do balíka je nutné príložiť aj faktúru.
- Zakúpený tovar musí byť v pôvodnom stave a vyresetovaný. (Bez Vášho icloudu a hesla!)
- Tovar pripravte a bezpečne zabaľte tak, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy.
Tovar, ktorý nám vraciate môžte doručiť dvoma spôsobmi:
- NOVÁ ADRESA Kuriérom alebo poštou: ecoPhone, Štúrova 1416/33, 949 01 NITRA
- NOVÁ ADRESA Osobne: ecoPhone, Štúrova 1416/33, 949 01 NITRA (Pred plánovaným príchodom nás prosím kontaktujte na tel. čísle +421 31/2022022)