Poistenie proti rozbitiu

Pri náhodnom rozbití Vám produkt opravíme alebo vymeníme za nový.

  • Poistenie kryje užívanie produktu doma, v práci alebo pri cestovaní, kdekoľvek na svete.
  • Celú poistnú udalosť vybavíme za vás, škodu nám stačí nahlásiť.

Poistite sa proti rozbitiu!

K tovaru pri objednávaní zvoľte Poistenie proti rozbitiu. Zaplatením službu aktivujete. 

Poistenie proti rozbitiu a krádeži pokrýva širokú paletu životných situácií.

Aké prípady sú riešené v prospech zákazníka?

  • niekto do Vás strčí, telefonujete a prístroj Vám vypadne z ruky
  • svojou nešikovnosťou si mobil rozbijete
  • psík Vám rozhryzne telefón
  • dieťa Vám zhodí iPhone zo stola

Aké prípady sú zamietnuté? (Aj tieto prípady môžu nastať, ale poistenie sa na ne bohužiaľ už nevzťahuje.)

  • batéria iPhonu začne rýchlo strácať na kapacite, prípadne sa nafúkne
  • bežné opotrebovanie a poškriabanie displeja
  • poškodenie tekutinou
  • chyby kryté zákonnou zárukou

Ako často si môžem dať svoje zariadenie opraviť? 

V cene poistenia je zahrnutá jedna oprava zariadenia po dobu 2 rokov. To znamená, jedno rozbitie displeja alebo housingu zariadenia. Ak už bola služba využitá, nieje možné ďalšiu opravu vyriešiť bezplatne. 

Ako prebieha vybavovanie poistnej udalosti?

V prípade poškodenia sa výrobok najskôr zasiela k nám do Nitry (Štúrova 1416/33) , kde vykonáme diagnostiku a zistíme možnosti opravy. Na základe cenového návrhu a dostupnosti náhradných dielov rozhodneme, či je oprava rentabilná, alebo dôjde k ukončeniu iným spôsobom (výmenou alebo dobropisom).

Ako dlho môže trvať riešenie poistnej udalosti?

Akonáhle obdržíme Vaše oznámenie o škodovej udalosti, vyšetrovanie vášho prípadu začneme bez zbytočného odkladu a ukončíme ho bez neopodstatneného predlžovania. Väčšinu prípadov vybavíme do 15 dní od nahlásenia.